LÄXEFTERMIDDAG

Kanske inte det roligaste man kan göra på en eftermiddag, men det måste göras. Det tillhör The simple life, alltså saker som man måste göra. Senare ikväll så ska jag på fotbollsträning. Där blir det surprise surprise kan jag lova ;)
Idag har nog varit min stora skrattdag! Jag har ju en sån typ...ehm...varannan dag XD Jag började skratta när vi hade genrep till vår teater och sedan gjorde jag bort mig totalt och började skratta mitt under uppvisningen. Sen när vi skulle dansa på engelskan, fast då var det inte bara jag som skrattade! Sen så tror jag att jag skrattade under lunchen och SOn. Det var nog det!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg? Fyll i den.

Skriv ditt meddelande här:

Trackback
RSS 2.0