Mode-Testet

Beskriv din stil med 3 ord. Skön, mysig, lite trendig.
Vad innebär mode för dig? Inte mycket. Kanske vet vad som är inne då och då, men inte jag följer.
Vilka är dina favoritaffärer/ butiker? Gina Tricot helt klart när det gäller kläder.
Shoppar du second hand? Never. har aldrig gjort det men skulle kanske kunna tänka mig det.
Vilken är din favoritdesigner? No idea.
Vad är din favorit i höst? Leggings, långt over-size linne, lång stickad kofta.
Hur mycket shoppar du för i månaden? Emm, några hundra kanske?
Dyraste plagget respektive billigaste? Ingen aning. Men kan tänka mig att det dyraste har gått på några tusen.
Tror du att du kommer att kunna shoppa lika mycket om 10 år som du gör idag? Nej. Om några år är jag självförsörjande när det gäller shopping.
Brukar du tröstshoppa? Nej? Så onödigt.
Högklackat eller lågklackat? Högklackat. Så mycket snyggare!
Vilken är din drömväska? Förmodligen en snygg märkesväska eller en knallrosa resväska.
Vilket blir ditt nästa köp? Ett par uggs eller en till stickad over-size kofta.
Vilka är dina stilikoner? Förmodligen alla dem bloggerskar var bloggar jag läser, och mina kusiner.
Favoritplagg just nu? Min stickade over-size kofta eller min randiga långärmade over-size tröja.
Favoritaccessoarer?
Mitt söta svarta diadem med en svart rosett.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg? Fyll i den.

Skriv ditt meddelande här:

Trackback
RSS 2.0