Okej, jag erkänner!

Okej, jag erkänner. Tjejen som jag kallade för N heter egentligen Natasha. Jag har inte varit särskilt snäll mot henne, det kan jag erkänna. Men samtidigt så känns det inte som om hon har varit snäll tillbaka mot mig och mina kompisar, vilka sårar mig. Det är en sak om du går på mig, men går du på mina kompisar så blir jag SUR & ARG.
Efter många kommentarer om att jag är elak mot henne så måste jag erkänna, så nu kan du som sitter där ute sluta spamma kommentarer till mig.
Jag ber om ursäkt Natasha, jag menade inte såra dig, jag ville bara skriva av mig och visa vad jag tyckte om det som du har gjort. Nu hoppas jag att jag aldrig mer behöver ta upp det här. Okej? Bra!

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack du e bäst

2009-10-07 @ 20:42:02

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg? Fyll i den.

Skriv ditt meddelande här:

Trackback
RSS 2.0