ONT I HUVVET

Idag vart jag så himla besviken. Igår vart jag så himla nöjd med mina blogginlägg o.s.v och självklart ville jag blir lika nöjd idag, men icke sa nicke. Då ska jag gå och få en himlans huvudvärk mitt under skoldagen och självkalrt så är man så korkad så att man inte går hem och vilar och istället stanna kvar i skolan och jobba järnet, idiotiska jag! När jag kom hem var det bara att ta en huvudvärkstablett och lägga sig ner och vila resten av dagen. Vid fyra tränade jag stenhårt till provet och sedan åkte jag och red. Jag skippade bloggningen för att jag så himla gärna ville rida. Men imorron blir det bättre, jag lovar!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg? Fyll i den.

Skriv ditt meddelande här:

Trackback
RSS 2.0