SAKNAR DIG <3

Jag visste inte vem du var, men jag visste att det skulle bli vi. Fråga mig inte hur, men det skulle bli vi. Bästa vänner, för alltid. Du visade mig vad äkta vänskap var, och jag var lycklig. Jag trodde att vi skulle bli bästa vänner, men så var inte fallet.

Du började hos oss i tvåan. När du kom in så var jag den enda som vågade säga något till dig, men du var blyg, vågade liksom inte säga något tillbaka. Första rasten så var vi ett gäng, vi släppte in dig. Du var den där typiska nya, blyg och vågade inte säga så mycket. Men sen när jag började känna dig bättre så slet vi oss loss från vårt gamla gäng och startade ett nytt.

Det spelade ingen roll hur konstiga folk tyckte att vi var, för jag var lycklig. Jag brydde mig inte om vad andra tyckte, för jag levde mitt liv. Vi hade kul och lekte på rasterna, vi lekte efter skolan, och vi hade så j*vla kul. Du var mitt ljus, min enda vän just då.

När vi började fyran så började det bli lite svajigt, jag visste inte om det skulle hålla. Det kom människor som jag inte ville skulle lägga sig i, jag ville bara att det skulle bli vi. Men det ville inte du. I slutet på femman så visste jag att allt var över.

Vi lyckades hålla vänskapen till liv i början av sexan, men det höll inte, det gick inte. Jag ville, men det kändes inte som om du ville. Du skaffade nya vänner, jag skaffade nya vänner, vi förändrades. Jag såg hur vi gled isär varann, hela tiden, dag för dag.

Just nu är jag lycklig, om du inte vill vara kompis med mig, så bryr jag mig inte. Men du ska veta, att jag älskar dig fortfarande jättemycket, och jag vill fortfarande ha dig tillbaka <3




Kommentarer
Postat av: Elin <333333

Heej jag saknar dig oxå men som tur e så går vi i samma skola:) Ska du göra nåt på tisdag??

2009-10-25 @ 19:13:34
URL: http://florfiller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg? Fyll i den.

Skriv ditt meddelande här:

Trackback
RSS 2.0