TACK LILLA GUMMAN

Okej, nu ska vi lära den här lilla omogna tjejen lite stuff här i livet.
1. Ja, och? Jag kanske gillar bilden. Låt mig använda den då.
2. Ja och du visar dig ju i trosor varje gång du badar offentligt, alltså när du har bikini.
3. Gud vad patetiskt att vara anonym. Jag har ju ändå din IP-adress och jag vet vem du är.
Ja, precis, ni hörde. Denna tjej heter Emma och bor i Tungelsta. Hon gick i min klass förut och vi har vart vänner, men tydligen inte längre. Emma är en obetydlig fjortis som måste klanka ner på andra för att ha en bra självkänsla.
Men tack iaf, du läser ju min blogg, och fler läsare betyder ju en snabbare väg till toppen. Så tack du obetydliga människa!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Säg inte så om emma hörredudu...

2009-10-29 @ 12:09:10
Postat av: Anonym

wpw, kan du lära mig hur man ser det :D ♥

2009-10-29 @ 18:44:49
Postat av: Anonym

wow kan du lära mig hur man ser det :D Ps. eftersom du kan se sånt så vet du nog vem ja e XD ♥

2009-10-29 @ 18:45:48
Postat av: Anonym

Nej, det var jag men jag menade inte på det sättet som du kanske tror ;/

- den där bilden har du visat flera ggr!!!, jag förstår att di gillar den och jag tycker oxå att den e as cool :D jag menar bara så att du visste det, jag kan själv lägga ut samma bild 1000 grr och då e det så pinsamt om läsarna tycker att den är upprepande :D

Man ser dina trosor!- jag menade inget illa med det, jag menar bara ifallatt du inte visste det så att det inte skulle bli pinsamt för dig!

Förlåt om du missuppfattade detta :( din blogg är jätte fin!

Men du kanske inte borda anklaga andra om du inte säkert vet att det var hon, Puss o sorry♥

Ps. Du vet ju vem det e ;) <3

2009-10-29 @ 18:52:47

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg? Fyll i den.

Skriv ditt meddelande här:

Trackback
RSS 2.0