TODAY=PARTY

Ikväll är det fest! Tjihoo! Eller, kanske inte riktigt, men vi ska fira mig i alla fall och det betyder att hela släkten kommer. Äntligen får jag träffa dem igen! Det känns som evigheter sen jag träffade dem sist, även fast jag träffade många i tisdags XD
Nu blir det lite förberedelser innan ikväll. Jag måste städa rummet, för det ser ut som skit. Dessutom så tänkte jag fixa naglar, om jag hinner. Kläderna och sånt är redan fixat men sen så är det ju så mycket annat för mamma & pappa att göra så det blir säkert att hjälpa till på andra ställen också.
Jag kommer förmodligen inte att hinna blogga så mycket mer idag. Så vi syns imorgon!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg? Fyll i den.

Skriv ditt meddelande här:

Trackback
RSS 2.0