VARFÖR KAN MAN INTE LEVA I NUET?

Jag är ofta en person som går och längtar efter saker. Utan att jag går och tänker på det kan jag helt plötsligt säga: "Åh vad jag längtar tills på lördag!" t.ex. Är inte det ganska dåligt? Borde jag inte njuta av nuet? Även om jag sitter instängd i ett klassrum och räknar matte så kanske det inte är roligast just då, men om några år kommer jag ju vara jätteglad att jag jobbade matte och ansträngde mig, kanske t.o.m om en vecka. Jag kanske har prov eller något sånt och då har man ju lärdom för det man har lärt sig. Man kanske ska börja tänka på att njuta av nuet och inte längta till allt.
I alla fall så regnar det här. Synd då mina planer helt förstördes. Jag kan ju liksom inte ta ut kaninen när det regnar ute! Då blir ju min lilla hårboll blöt :( Matte-läxan är ju i alla fall avklarad. Nu blir det datan fram tills ridningen typ. Jag har verkligen levt framför datan den här veckan, typ. Nu börjar jag babbla strunt så nu är det dags att avsluta inlägget!
Ciao!







Jag ska självklart vara udda och inte ta bild på mitt öga som många gör
och istället ta bild på mitt hår, mina läppar och mina knän. Jag tycker att
sista bilden är mest udda XD Jag menar, vem tar kort på sin knän?

Kommentarer
Postat av: anna

Jag håller med om man ska njuta av nuet! Visst det känns trist att plugga, men det är jävligt skönt när det är klart!

2009-10-22 @ 15:33:37
URL: http://aannnnaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg? Fyll i den.

Skriv ditt meddelande här:

Trackback
RSS 2.0