Alla är sig själva!

Haha, fick en liten skrattattack när jag klickade mig in på blogg.se nyss. Jag älskar att kolla på vem som är Veckans Blogg och denna gång var det någon som heter Pelle. Självklart fick han frågan: "Vad skulle du aldrig skriva om på din blogg?" Hans svar, jo: "Jag skulle aldrig skriva t.ex Idag har jag vart hemma hos J och vi har myst, kollat på film m.m som andra småbloggare gör." Okej, svar på tal!

1. Alla ska väl få skriva hur dem vill? Det ska väl inte vara någon som sitter och skriver vad man ska blogga om och vad man inte ska blogga om? Det finns så himla många bloggar idag så nästan alla bloggar är ju olika. Så gillar man inte hur bloggaren/bloggerskan skriver så läser man väl inte bloggen?

2. Från början handlade nästan alla bloggar om att man skrev vad man hade gjort. Därför börjar många inlägg med: "Idag var jag hemma hos J... o.s.v"

Svar på tal Pelle Plutt eller vad du nu hette!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg? Fyll i den.

Skriv ditt meddelande här:

Trackback
RSS 2.0