Dålig uppdatering, mitt fel

Igår var det en hemskt uppdatering! Endast ett inlägg, man får ju skämmas. Anledningen till det var att jag först var i skolan, sen uppe i stallet och sen gjorde jag läxor, ingen tid till bloggen. Som sagt, det är mycket som kommer före bloggen och bloggen är INTE mitt jobb. Men nu till ridningen! Lite senare tänkte jag lägga upp en video på mig när jag och min ridgrupp rider för vår ridlärare Monika. Även lite annat smått och gott kommer att komma upp på bloggen lite senare idag ;) I alla fall. Idag så är det skola, som vanligt. Senare så får vi ses vad som hittas på. Jag tänkte spendera mycket tid med bloggen och med kaninen Kurre. De tär det som gäller idag. Senare ikväll blir det My Camp Rock (Finalen) och Idol 2009.

A lot of Loves from Linnea!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg? Fyll i den.

Skriv ditt meddelande här:

Trackback
RSS 2.0