Deltävling 5 (Slutspurten)



Förra veckan: Förra veckan skickade jag hem två stycken bloggerskor. Jag bedömde hur bra förebilder bloggerskorna var och hur orginella dem och deras bloggar är. Två bloggerskor fick lämna tävlingen, Kissie och Paow. Vi säger hej då till dem men gratulerar Isabella Löwengrip/Blondinbella för hennes vinst i deltävlingen.

Denna veckan: Den här veckan har jag inte en så speciell inriktning. Eftersom vi närmar oss finalen mer och mer så den här gången bedömer jag helheten av bloggerskorna. Jag tänkte ta hjälp av Veckorevyns Blog Awards kategorier när det gäller nomineringarna. Istället för att skriva någonting om bloggen så kommer jag bara att skriva: "Godkänd" eller "Ej godkänd".


Blondinbella-
Godkänd

Foki-Godkänd

Stina-Lee-Godkänd

Svar kommer senare under veckan ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg? Fyll i den.

Skriv ditt meddelande här:

Trackback
RSS 2.0