En ny blogg är på väg!

Igår så var det dålig uppdatering av många skäl. För det första så hade jag tänkt och skriva när jag var i skolan, när vi liksom ändå var i datasalen. Men nej då, här får man inte sitta och blogga sa vår lärare. Dumma skitlärare! Efter skolan så var jag med Jennifer. Vi hade jätteroligt! Dessutom så tog vi lite bilder till min nya header. Så ny design ÄR på väg, oroa er inte. Jag har tänkt mig något som går i lite vitt/svart. Lite höstigt ska det bli här på bloggen. Efter det var det ju fotbolls träning. Jag kan säga att det var en mycket spännande träning. Vi går ju som sagt över till elva-manna redan på onsdag och då behövs det ju lite teori. Jag hade faktiskt tänkt och blogga efter fotbollen. Men vi fick ett tråkigt besked under träningen och jag orkade inte blogga då. Det skulle ändå ha blivit ett skitinlägg. Vi hörs efter skolan!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg? Fyll i den.

Skriv ditt meddelande här:

Trackback
RSS 2.0