Fryser!

Här sitter man och fryser. Jag har frusit hela morgonen, sen jag vaknade. Om jag fick bestämma så skulle jag ha skippat skolan och legat kvar och myst under täcket hela dagen, men så kan man inte göra, skolan är viktig.
Igår så var jag som sagt i Handen Centrum och hämtade mina skor. Lovely, är dem.  Varma, sköna, snygga, allt som mina skor ska ha. Senare på kvällen blev det Idol, och vad kan man säga? Fantastisk kväll! Så många duktiga! Men ja hejar ju på Clara, Clara in my heart <3 Så fantastisk röst, scennärvaro och allt det där som jag vill att min idol ska ha. Hoppas hon tar hem hela skiten! Jag ska i alla fall rösta på henne, någon mer som ska göra det? Vem är eran favorit? Nä, nu ska jag ta och runda av. Vi syns efter skolan!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg? Fyll i den.

Skriv ditt meddelande här:

Trackback
RSS 2.0