Hämtar dem på tisdag!

No shoes for me. Ne inte riktigt. Jag hittade ett par urläckra stövlar som jag hämtar på tisdag då dem kommer in i min storlek. Jag köpte även att knallrosa nagellack och imorgon tänkte jag fixa mina naglar.
Om uppdatering blir dålig ska ni veta en sak. Min data är helt knäpp. Ibland bara stannar den upp och man kan inte klicka på något. Då måste jag stänga av all el i hela rummet. Lite jobbigt faktiskt, men jag fyller ju år om ett tag. Om tio dagar faktiskt :) 6 oktober är mitt födelsedatum. Vi ses senare!

Ciao!


Kommentarer
Postat av: Leia

Så skönt!

Det är bra här med. =)



Så vad gör du för något?

2009-09-26 @ 18:09:52
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg? Fyll i den.

Skriv ditt meddelande här:

Trackback
RSS 2.0