Idol här på bloggen?

Okej, som jag nämnde i morgon inlägget så startar Idol idag på fyran kl. 20:00 och jag är ju ett stort fan av Idol och har följt det enda sedan det började. Självklart måste jag skriva om varje program här i bloggen. Men jag vill också göra en liten extra sak. Jag har två förslag:

1. Att jag lägger upp en artist som jag tycker är väldigt bra på bloggen varje vecka och skriver lite fakta om dem. under fredagsfinalerna kanske jag lägger upp en artist som är bäst inom det temat som dem har. Förstår ni?

2. Att jag lägger upp en sångvideo gjord av moi där jag sjunger en låt som tillhör det tema som dem hade.

Självklart så ska ni få vara med xoh bestämma. Jag vet att jag har besökare, så försök inte att komma undan! Det är ju bara att skicka en kommentar som inne håller siffran 1 eller 2, beror på vad ni vill. SÅ det är bara att sätta igång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg? Fyll i den.

Skriv ditt meddelande här:

Trackback
RSS 2.0