Redan två kommentarer!

Det här ser ut som en bra dag! :D Först så tar vi skolan. Syslöjden var för en gångs skull ROLIG! Det kan ju bero på att vi har vikarie och slapp Jana Banana som jag kallar henne. Några kallar ju henne för fulare saker så mitt smeknamn på henne är väl som en vårvind då. Men i alla fall. Sen så när jag kom hem och skulle göra läxan så var jag glad, jag vet, jag ÄR en konstig människa, fråga bara mina vänner. I alla fall, läxan gick jättebra att göra och jag har gjort rent i Kurres bur *stolt*. Men det här är inte det bästa! När jag sedan satte på datan, kollade mjelen så hade jag tre mejl från youtube. Jahapp, vad kan det här vara för skojsigt. Jag öppnade mejlen och hade TVÅ underbara kommentarer och EN vännerförfrågan! :D So happy! Dessutom så var det ju två bra kommentarer, på inte ens en dag, bara några timmar. Här ser ni min sång video:


Kommentarer
Postat av: josephine

heej!! fan vad bra du sjunger

/// josephine

2009-09-18 @ 15:50:48
URL: http://josephinelifehate.blogg.se/
Postat av: Lisa

men hör ju att det inte e bara du som sjunger? förästen nästa gång skruva ner musiken lite ;D

men jag tycker att din röst var bra om musiken var lite lägre så skulle man kanske höra mer :O

fånigt med gitarren! tycker jag iaf!

2009-09-18 @ 19:06:14

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg? Fyll i den.

Skriv ditt meddelande här:

Trackback
RSS 2.0