Resultat (Deltävling 3)

Veckans tävling: Den här veckan bedömde jag hur mycket bloggerskorna brydde sig om sina fans. Därför skickade jag ut ett hemligt mejl till alla bloggerskorna för att se om dem verkligen byrdde sig omsina fans och svarade.

Resultat:Tyvärr var det inte många som svarade. Endast en är det som sitter säkert, Foki. Foki var faktiskt den enda som svarade på mejlet och tackade. Eftersom det blir svårt för mig att utgå från bara mejlet jag skickade så måste jag ta till med lite andra saker.

Vad dömer jag?: Under dem sneaste veckorna har jag följt bloggerskornas bloggar slaviskt. DÄrför tänkte jag titta lite på helheten av bloggarna. Ett resultat kommer längre ner vem som åker ut och vem som vinner deltävlingen.














Vinnaren: Vinnaren blir såklart Foki. Är det inte ganska bra jobbat av henne att vinna en till deltävling? Eftersom hon redan har fått en fan bild så ska jag försöka klura ut ett annat pris, men bra jobbat Foki!

Förloraren: Efter att ha kollat noga och tänkt efter mycket så valde jag ett beslut som var väldigt svårt. Hon har jobbat så hårt genom hela tävlingen. Hon är enormt duktig. Men det här är dem bästa av dem bästa, och jag kanske gjorde ett dåligt beslut när jag lät henne vara med i tävlingen. Men jag ville ge henne en chans att mäta sig med dem bästa. Men tyvärr räckte det inte. Jag är ledsen.....





Yazmina













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg? Fyll i den.

Skriv ditt meddelande här:

Trackback
RSS 2.0