Skolfoto, hell no!

Idag är det skolfoto, jaha. Då var det dags igen. Jag hatar verkligen skolfoton. Självklart så är det jättekul att sitta och bläddra igenom skolkatalogen och kolla på alla bilder när allt är klart. Men sen är det ju så att jag tycker att jag alltid blir väldigt ful på skolfoton.
Efter skolan ska jag till Haninge C med några från klassen. Efter det så är det en föreläsning som knäskador inom damfotbollen nere på gräsplan som hela laget ska gå på. Man blir väl tvungen att hänga med. Det kanske är tråkigt, men väldigt lärorikt.
Vi får se om jag hinner blogga efter Haninge C men annars hörs vi ikväll efter föreläsningen.

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg? Fyll i den.

Skriv ditt meddelande här:

Trackback
RSS 2.0