Söker design!

Hejsan alla glada!

Finns det någon där ute som är bra på att göra designers? Jag har haft min ganska länge nu och jag vill ha en ny, pronto! Jag vill verkligen byta ut allt, speciellt bakgrunden. Men headern behövs också göras om. Självklart så kan vi bolla ideér och hjälpas åt med designen, men jag behöver någon som är duktig på att göra designers. Pris och sådant kan diskuteras. Är du den jag söker, mejla mig på [email protected] . Efter skolan hoppas jag att min inkorg är full av mejl ;) Märk mejlet med "Design".

Ciao!

Kommentarer
Postat av: jossan

haha tack<33

2009-09-22 @ 15:37:15
URL: http://josephinelifehate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg? Fyll i den.

Skriv ditt meddelande här:

Trackback
RSS 2.0