Världens bästa släkt!

Jag måste säga att jag har världens bästa släkt. Jag skulle inte kunna klara mig utan någon av dem! Det är så mysigt att umgås med varenda en av dem. Under lördagen och söndagen nu så sov jag hos min faster Jane. Jane är jättemysig och trevlig, och väldigt snäll. Hon är gift med Roland (Rolle). Rolle, han är ju lite som han är, men han är jättesnäll och rolig. Tillsammans så har dem tre barn, Nina, Joen och Dennis. Nina var också där den här helgen, plus Tess, deras supersöta schäfer/labrador blandras. Igår så vart det taconight och sedan mys framför TV'n där vi såg Narnia och Prins Caspian. Till det åt vi chips, godis och drack cola. Idag så var vi ute och plockade svamp, jag, Nina och Jane. Sen gjorde vi ett besök hos Joen och familj. Joen är min kusin och är sambo tillsammans med Susanne och tillsammans har dem barnen Sebastian och Holger. Joen är inte Sebastian pappa, men Sebastian har levt med honom som pappa sen han var ett år. Nu är jag i alla fall hemma. Det blir lite middag sen och TV-tittande innan jag går och sover.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg? Fyll i den.

Skriv ditt meddelande här:

Trackback
RSS 2.0