ETT INLÄGG UTAN HJÄRTAN

Blir så jävla less på det här! Satt jättelänge och jobbade på min header. Jag sitter jättelänge och fixar storleken på headern. Jag lägger in den och förhandsgranskar, allt ser bra ut. Jag loggar ut och går in på min blogg. Den nya headern finns inte utan min gamla header sitter där istället.
Om det är någon snäll person där ute som kan hjälpa mig med det här så får ni jättegärna göra det. Funderar dessutom på att byta bloggplattform eftersom det har varit ett sånt himla strul med blogg.se den senaste tiden.
BLIR SÅ FRUKTANSVÄRT LESS NÄR MAN LÄGGER NER TID PÅ NÅGOT SOM ÄNDÅ INTE FUNKAR!

Kommentarer
Postat av: Anonym

när sa hon det till dig? :O

2010-02-26 @ 19:52:58
URL: http://tovestyrkeostman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg? Fyll i den.

Skriv ditt meddelande här:

Trackback
RSS 2.0