GLÖM INTE VECKANS BLOGG-TÄVLINGEN!

Hej alla fina läsare <3

Jag är ledsen att jag inte uppdaterade mer igår, men tiden räckte inte till. Ridningen gick iaf bra. Vi hade lite balansövningar och jag tyckte synd om Schagor som behövde ha mig på ryggen då ;)
Idag så blir det först helvetets helvete och sen så ska jag hem en snabbis innan jag och pappa ska iväg och köpa fotbollsskor. Mina inomhus skor försvann ju på Åland, smart som jag är.
Och idag så kan det blir dålig uppdatering igen eftersom pappa fyller år och då vill jag inte precis sitta vid datan hela dagen.
Förresten, glöm inte att anmäla er till Veckans Blogg tävlingen. Skriv bara "Jag är med!" i en kommentar och skicka med eran bloggadress så är ni med. Vill ni läsa mer så finns det ett speciellt inlägg om Veckans Blogg-tävlingen lite längre ner. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg? Fyll i den.

Skriv ditt meddelande här:

Trackback
RSS 2.0