IT'S SNOWING AND BLOWING

Hej alla underbara bloggläsare <3

Det går framåt med vårat jobb hörrni, fortsätt så! Jag själv ska snart sätta mig ner och göra mitt arbete för att göra bloggen bättre.
Ma-provet idag gick skit. Jag fick total blackout på en uppgift. Sen när jag ser att alla andra börjar bli klara och lämnar in sitt prov så blir jag stressad, och gör förmodligen fel.
På VG-frågorna så lovar jag att det också gick skit för jag orkar bara inte med dem.
So'n var däremot roligare. På slutet körde vi Hela havet stormar och jag kan LOVA att jag var helt inne i leken. Jag skrek och puttades nästan för att få en stol. Fast tyvärr så vann jag inte, hihi.
Det blev ingen hundpromenad heller idag. Det blåser och snöar som bara den ute så jag tror varken att Skrållan eller jag skulle tycka att det var roligt.
Vi hörs <3

Kommentarer
Postat av: FATMA | sångerska

Vad tycker du om Josh Holloway? ;)

2010-02-03 @ 17:12:08
URL: http://fatmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg? Fyll i den.

Skriv ditt meddelande här:

Trackback
RSS 2.0