LITE OM MIG

PERSONLIGT
Namn: Linnea
Födelsedag: 6 oktober 1997
Hemstad: Tyresö
Ögonfärg: Blå/Grön
Hårfärg: Blond
Längd: Runt 1.60 kanske?
Högerhänt/vänsterhänt: Höger
Stjärntecken: Våg
Skostorlek: 37/38/39
Är dina föräldrar skilda: Nepp
Rädslor: Har en massa rädslor!
Mest använda namn på msn: Lellan<3 eller Linnea*<3
FAVORIT
Färg: Rosa<3
Mat: Tacos
Sport: Ridning
Glass: Choklad :D
Godis: Choklad :D
Affär: Gina Tricot
Nummer: 6 <3 mitt turnummer så tro inget annat ;)
Tuggummi: Ingen aning..
Helgdag: lördag<3
Årstid: sommar eller vår<3
Radiostation: The Voice
HAR DU NÅGONSIN
Varit kär: Yes<3
Rymt hemifrån: Nej
Tänkt på självmord: Jao..
Sovit utomhus: I tält jao
Spytt i skolan: Yes, i tvåan, magsjukan :S
Velat bli modell: Ja? ville bli modell förut o slutade med godis ett litet tag eftersom jag trodde att man var tvungen att vara skitsmal för att va modell ;)
Gjort något dumt som du skrattar åt i dag: Det har jag säkert gjort, ni känner ju mig ;)
Ätit sushi: Ja o usch va äckligt!!
Varit på scen: Yes
Retats: Jaa
DU
Svär: Alltid, typ
Sjunger bra: Vissa säger det men jag hatar min röst
Duschar dagligen: Haha nej, tyck inte att jag är äcklig nu ;)
Vill gå på högskola/universitet: Kanske..
Vill gifta dig: Jaa :D<3
Kommer överens med dina föräldrar: Ja, hyffsat iaf
Gillar åska: Nej fy!
Spelar något instrument: Ja, men absolut inte bra XD
Äger en ipod: Nepp
Sover med gosedjur: Ibland..
För dagbok: Om blogg räknas som dagbok så visst :)
Sjunger i duschen: Ja XD
THIS OR THAT
Pepsi/cola: Pepsi!
McDonald´s/Burger king: Burger King
Singeldate/gruppdate: Singeldate
Choklad/vanilj: Choklad<3
Jordgubbar/blåbär: Jordgubbar!!:D
Kött/vegetarian: Båda och :)
Tv/film: Båda
Gitarr/trummor: Gitarr
Adidas/nike: Adidas
Kakor/paj: Kakor
Blind/döv: Blind
KAN DU
Gå ner i splitt: Haha nej! XD
Skriva med båda händerna: Nupp
Vissla: Jaa, men inte bra XD
Blåsa en bubbla: Nej
Rulla din tunga i en cirkel: Ehm, what? XD
Ha dina ögon i kors: ...?
Nudda näsan med tungan: Nej
Dansa: Ja det kan jag men absolut inte bra
Äta vad du vill utan att oroa dig: Nej
VEM VAR DEN SENASTE PERSONEN
Du nuddade: Ehm..vet inte..
Du pratade i telefon med: Mamma :P
Du msn:ade med: Sabina
Du kramade: Ingen aning..
Du skällde på: Anton
Du sportade med: Fotbollslaget igår
SENAST DU
Skrattade: Nyss XD (åt mig själv)
Grät: Vet inte riktigt..
Tuggade tuggummi: Igår tror jag..
Drog ett skämt: Skämtar jämt XD
Sjöng en sång: Nyss XD
TROR DU PÅ
Liv på andra planeter: Kanske, kanske inte  ;)
Mirakel: Yes
Kärlek vid första ögonkastet: Absolut inte
Spöken: Yes
Tomten: Nopp
ÖVRIGT
Hur många kuddar sover du med: 1
Dricker du mjölk: Nej fyfan va äckligt!!
Person du hatar mest: Det ska vi inte ta upp här tycker jag ;)
Vad borde man uppfinna: Något som gör en smal på några minuter och gör så att man stannar där ;)
Är du ett hälsofreak: Absolut inte!
Vilket är det värsta vädret: Åska, blixtar, regn och snöoväder o en massa blåst
PERSONLIGT
Namn: Linnea
Födelsedag: 6 oktober 1997
Hemstad: Tyresö
Ögonfärg: Blå/Grön
Hårfärg: Blond
Längd: Runt 1.60 kanske?
Högerhänt/vänsterhänt: Höger
Stjärntecken: Våg
Skostorlek: 37/38/39
Är dina föräldrar skilda: Nepp
Rädslor: Har en massa rädslor!
Mest använda namn på msn: Lellan<3 eller Linnea*<3
FAVORIT
Färg: Rosa<3
Mat: Tacos
Sport: Ridning
Glass: Choklad :D
Godis: Choklad :D
Affär: Gina Tricot
Nummer: 6 <3 mitt turnummer så tro inget annat ;)
Tuggummi: Ingen aning..
Helgdag: lördag<3
Årstid: sommar eller vår<3
Radiostation: The Voice
HAR DU NÅGONSIN
Varit kär: Yes<3
Rymt hemifrån: Nej
Tänkt på självmord: Jao..
Sovit utomhus: I tält jao
Spytt i skolan: Yes, i tvåan, magsjukan :S
Velat bli modell: Ja? ville bli modell förut o slutade med godis ett litet tag eftersom jag trodde att man var tvungen att vara skitsmal för att va modell ;)
Gjort något dumt som du skrattar åt i dag: Det har jag säkert gjort, ni känner ju mig ;)
Ätit sushi: Ja o usch va äckligt!!
Varit på scen: Yes
Retats: Jaa
DU
Svär: Alltid, typ
Sjunger bra: Vissa säger det men jag hatar min röst
Duschar dagligen: Haha nej, tyck inte att jag är äcklig nu ;)
Vill gå på högskola/universitet: Kanske..
Vill gifta dig: Jaa :D<3
Kommer överens med dina föräldrar: Ja, hyffsat iaf
Gillar åska: Nej fy!
Spelar något instrument: Ja, men absolut inte bra XD
Äger en ipod: Nepp
Sover med gosedjur: Ibland..
För dagbok: Om blogg räknas som dagbok så visst :)
Sjunger i duschen: Ja XD
THIS OR THAT
Pepsi/cola: Pepsi!
McDonald´s/Burger king: Burger King
Singeldate/gruppdate: Singeldate
Choklad/vanilj: Choklad<3
Jordgubbar/blåbär: Jordgubbar!!:D
Kött/vegetarian: Båda och :)
Tv/film: Båda
Gitarr/trummor: Gitarr
Adidas/nike: Adidas
Kakor/paj: Kakor
Blind/döv: Blind
KAN DU
Gå ner i splitt: Haha nej! XD
Skriva med båda händerna: Nupp
Vissla: Jaa, men inte bra XD
Blåsa en bubbla: Nej
Rulla din tunga i en cirkel: Ehm, what? XD
Ha dina ögon i kors: ...?
Nudda näsan med tungan: Nej
Dansa: Ja det kan jag men absolut inte bra
Äta vad du vill utan att oroa dig: Nej
VEM VAR DEN SENASTE PERSONEN
Du nuddade: Ehm..vet inte..
Du pratade i telefon med: Mamma :P
Du msn:ade med: Sabina
Du kramade: Ingen aning..
Du skällde på: Anton
Du sportade med: Fotbollslaget igår
SENAST DU
Skrattade: Nyss XD (åt mig själv)
Grät: Vet inte riktigt..
Tuggade tuggummi: Igår tror jag..
Drog ett skämt: Skämtar jämt XD
Sjöng en sång: Nyss XD
TROR DU PÅ
Liv på andra planeter: Kanske, kanske inte  ;)
Mirakel: Yes
Kärlek vid första ögonkastet: Absolut inte
Spöken: Yes
Tomten: Nopp
ÖVRIGT
Hur många kuddar sover du med: 1
Dricker du mjölk: Nej fyfan va äckligt!!
Person du hatar mest: Det ska vi inte ta upp här tycker jag ;)
Vad borde man uppfinna: Något som gör en smal på några minuter och gör så att man stannar där ;)
Är du ett hälsofreak: Absolut inte!
Vilket är det värsta vädret: Åska, blixtar, regn och snöoväder o en massa blåst

Kommentarer
Postat av: L O V I S A . S

hej! skulle du kunna rösta på mig i månadens blogg? =) det skulle vara jättesnällt av dig! då kan du rösta på mig som nummer 2. tack ifall du gör det! :) kram!



länken här kan du rösta på! ;)

http://lovisahammarberg.blogg.se/2010/february/manadens-blogg.html

2010-02-28 @ 21:19:21
URL: http://lovisaseverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg? Fyll i den.

Skriv ditt meddelande här:

Trackback
RSS 2.0