NU MÅSTE JAG SKÄRPA MIG!

Jag hade det jättebra igår, trots allt. Det var flera stycken som inte kunde ta sig hit till Tungelsta (min släkt bor i Södertälje) på grund av snöovädret. Det blåste och snöade rejält här ute igår. Men några stycken kunde komma hit iaf och vi hade det jättetrevligt.
Men något som inte är lika trevligt är att jag inte har skött om bloggen ordentligt dem senaste dagarna. Det har berott på dåligt med tid och då har bloggen kommit i kläm. Tråkigt, men nu ska jag ta tag i det och börja kommentera och uppdatera.
Något annat jag ska göra idag är att dra till Carro vid två och ha "filmkväll" med tjejerna: Jennifer, Carro, Moa och Kally. Det ska bli skitkul!

Kommentarer
Postat av: Millie

sv: hihi, ska du hitta på idag då? :)

2010-02-21 @ 11:57:52
URL: http://millielindeblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg? Fyll i den.

Skriv ditt meddelande här:

Trackback
RSS 2.0