GE MIG LITE RESPONS HÖRRNI!

När jag startade min blogg så tyckte jag att det var skitkul dem första månaderna att ha en blogg. Jag lade ner sjukt mycket tid på bloggen och uppdaterade massor. Jag fick nästan ångest när jag inte hade bloggat på länge.
Nu har jag ingen blogglust alls och jag har ingen aning om vad jag ska blogga om. Det känns som om det finns roligare saker att göra än att blogga.
En blogg paus vore skitbra. Men kruxet är att, jag vet inte om jag någonsin kommer att få tillbaka min blogg lust. Dessutom känner jag inte att jag får någon respons för det jag gör.
Ge mig respons för det jag gör eller så stänger jag ner bloggen

Kommentarer
Postat av: C-Fly

tjena ;d

såg din kommentar i paows blogg om USA. Jag bor här och går i high school och det är inte riktigt som det är i filmer, bara lite grejer ;p det är jättekul att bo här, en riktig upplevelse men det finns mke som saknas också! dt står mer i min blogg ;D

2010-01-31 @ 21:23:31
URL: http://c-fly.devote.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg? Fyll i den.

Skriv ditt meddelande här:

Trackback
RSS 2.0