NY KATEGORI

Som ni kanske har märkt så har det dykt upp lite ändringar här i bloggen. Det som ni kanske märkt mest är att det finns en helt ny kategori här i bloggen och att några stycken har försvunnit.
Den nya kategorin heter Tove Östman Styrke och eftersom hon är min Idol o.s.v så är hon också en stor del av mitt liv och något jag skriver mycket om. Så därför får hon en egen kategori.
Idag så ska jag till skolan för att ha Elevens Val, sista dagen. Jättetråkigt, jag ser verkligen inte fram emot en vanlig skoldag på fredag. Men iaf. Vi ska redovisa om våra studiebesök och dem tre dagarna vi har haft Elevens Val och efter lunch när den andra gruppen åker till Berga så ska vi se på film. Jag bloggar mer när jag kommer hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg? Fyll i den.

Skriv ditt meddelande här:

Trackback
RSS 2.0