SKANSEN

Hej på er mina fina <3

Inatt så hade jag en sån sjuk dröm igen, fast den här var nog ännu sjukare. Iaf. Jag drömde att jag och Tove Östman Styrke gick på samma skola, inte i samma klass förstås. Men det sjuka var inte att vi gick på samma skola, det sjuka var att Tove var förklädd som en punkare och det var bara jag, hennes klass, vissa lärare och mina närmsta kompisar som visste att det var hon. Tove och jag stod varandra väldigt nära och under en reklampaus på TV så kom det en reklam som Tove var med i (nu som vanlig). Så här löd den: "Hej alla ute i Sverige! Under min tid som Idol så mötte jag många fans. Men det bästa fanset var en tjej vid namn Linnea. Hon sa till mig att jag var bäst i världen. Om du ser det här Linnea så vill jag att du kontaktar mig. Kram Tove!"
Efter det hände det en massa sjuka saker i min dröm. Som att jag lärde Tove att använda en träningscykel och ett löp band ;)
Idag blir det Skansen med Elevens Val gruppen. Först när dem sa att vi skulle till Skansen tänkte jag, blä där har man ju vart typ tusen gånger. För er som inte vet det så var jag där jämt med min mormor när jag var liten. Men det blir annorlunda den här gången för vi ska få en guidad rundtur om Rovdjur. Så det här ska bli lite roligt iaf.
Jag uppdaterar mer när jag kommer hem.
Hon sjöng ju I wish I was a punkrocker...Kan det ha något med det kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg? Fyll i den.

Skriv ditt meddelande här:

Trackback
RSS 2.0