ÅRSTA HAVSBAD

(Tog den här bilden på Muskur innan vi åkte till Årsta Havsbad)

Hej på er!
Idag så har jag vart på Årsta Havsbad med Jennifer darling. Innan vi
åkte dit så hade Jennifer vart hos Muskur så jag fick skjuts dit av
pappa. Så vi var där ett tag innan han skjutsade oss vidare till Årsta
Havsbad. Vi badade ett litet tag när vi kom fram till stranden, tänk er,
jag fick badkrukan Jennifer att doppa sig! Hah!
Efter badet så åt vi lunch, snackade ett tag och åt glass. Sen så kom
Jennifers moster Kattis och hämtade oss och skjutsade hem oss. När
jag kom hem tog jag en joggingtur, duschade och nu sitter jag här.
Ikväll så kommer Jennifer hit och så sover hon här ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg? Fyll i den.

Skriv ditt meddelande här:

Trackback
RSS 2.0