♥CAROLINE♥

Den här gången tänkte jag skriva om en av mina bästa kompisar.
Hon står mig otroligt nära och jag skulle inte vilja byta ut henne
mot nån annan.

Jag träffade Carro för första gången på dagis när vi var fem år. Vi lekte
varenda dag i dockvrån. Sen dagis har vi gått i samma förskoleklass och
klass hela tiden.

Jag har inga direkta minnen från när vi var små. Har några underbara minnen
såklart, men har flera från trean och uppåt. Man har aldrig en tråkig sekund
med Carro, man har alltid kul och hon får en alltid på bra humör.

Carro är underbar på många sätt. Hon har världens bästa humor och jag har
aldrig skrattat så mycket med någon annan som jag har gjort med Carro. Hon
är underbart snäll och är som en syster för mig. Man kan prata med henne om
allt och hon lyssnar och ger råd. Hon är bäst på att behålla hemligheter och
hon är alltid ärlig och säger vad hon tycker.

Jag älskar dig som en syster Carro och det kommer jag alltid att göra ♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg? Fyll i den.

Skriv ditt meddelande här:

Trackback
RSS 2.0