DETTA HAR HÄNT

Torsdags kväll: Vi red kadrilj program på ridningen. Det gick rätt så bra måste jag faktiskt få säga. Anneli tog rätt många bra bilder så dem ska jag få senare så ni ska få se dem. Efter ridningen så sov Anneli hos oss.
Fredag: På eftermiddagen så åkte jag in till stan och mötte upp mamma. Sen så åkte vi till Solna och mötte upp min faster. Vi åt i Solna Centrum innan vi åkte in till stan. Klockan nio så stod vi längst fram vid scenen vid Kungsträdgården och såg på Anna Bergendahls konsert. Efter det så var det signering och jag fick min skiva signerad. Ni får se bilder därifrån sen.
Lördag: I lördags så var jag inne i stan med min mamma och min kusins tjej och hennes mamma och såg på kortegen från Kungabröllopet. Sjukt fint var det! Därifrån har jag också bilder som ni ska få se sen och jag tänkte skriva ett inlägg om själva bröllopet sen också som vi såg på TV.

Kommentarer
Postat av: Julia

åh fin blogg!:D

sv: tusen tack!!

2010-06-20 @ 18:23:59
URL: http://showbyjulia.devote.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg? Fyll i den.

Skriv ditt meddelande här:

Trackback
RSS 2.0