♥KALLY HANSSON♥

Den tjej jag nu ska skriva om har jag knappt känt i ett år,
ändå känns det som om att jag har känt henne sen vi var små.
Hon är nog den mest annorlunda tjej jag känner och det finns
ingen som henne.

Jag träffade Kally i sexan. Från början så trodde jag att hon var värsta
snobben och bortskämda ungen och jag höll mig lite på avstånd från
henne. Jag trodde liksom att om jag pratade med henne så skulle hon
fräsa tillbaka ett svar.

Men jag hade så fel. Kally var verkligen inte så. Hon var helt underbar
och har nog den sämsta humorn man kan tänka sig, men ändå är hon
så himla rolig.
Jag har många minnen med Kally. Tältningen i Paradiset, Hamburger TV'n,
alla andra skruvade ideér, alla konstiga saker som vi skrattat åt och som
ingen annan har fattat. Det finns så många fler minnen, så många underbara.

Kally är underbar på många sätt. Hon har en helt urflippad sida som alltid
får en att skratta och undra om det är något fel på människan. Och så har
hon en sida som hon tar till när hon ska vara seriös. Då säger hon alltid
vad hon tycker, ger en råd och lyssnar alltid.
Kally är den perfekta kompisen. Jag hoppas att vi kommer att vara
vänner för alltid ♥









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg? Fyll i den.

Skriv ditt meddelande här:

Trackback
RSS 2.0