VAD FAN ÄR DET HÄR?!

"Jag vet egentligen nt vf jag skriver detta till dig. Men faktum är att jag blev bestört av hur du skrev om Kissie på hennes blogg. Jag ska vara ärlig, jag är verkligen nt heller ett fan av henne. Men att gå så långt så att man skriver att någon ska dö, dessutom någon som man nt känner (förmodar jag) är rent ut sagt äckligt. 

Jag skriver nt detta för att dömma dig, jag ber dig bara att tänka efter innan du skriver något sånt till en annan människa igen. 
//Adrienne, 18 år"

Den här kommentaren var den första jag fick syn på när jag kollade mina kommentarer. Min reaktion var, vafan är det här?!
Jag har aldrig sagt eller skrivit till henne att hon ska gå och dö. Visst, jag gillar inte människan särskilt mycket, men jag skulle aldrig be henne att gå och dö. Sen när jag får den här kommentaren på min blogg, jag är chockad. Jag hoppas att människan som skrev kommentaren till mig kan förklara sig!
"Jag gillar henne inte, men jag skulle aldrig be henne gå och dö"

Kommentarer
Postat av: caroline

men gud hur kan man göra så..

2010-06-22 @ 08:50:34
URL: http://carolineklund.devote.se
Postat av: LOWA

God morgon!

Kikar in för att önska dig en bra dag.

Kram!

2010-06-22 @ 10:15:48
URL: http://musiklowa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg? Fyll i den.

Skriv ditt meddelande här:

Trackback
RSS 2.0