BRYR MIG MYCKET

Något som jag alltid har gjort är att jag bryr mig mycket om vad andra tycker om mig och allt jag gör. Om jag har på mig ett nytt klädesplagg t.ex så bryr jag mig inte så mycket om jag tycker att det är fint. Men om någon annan säger att det är fint.
Och jag är också jätterädd för att misslyckas. Jag kan skita i att göra saker för att jag är så jävla rädd för att misslyckas. Allt måste vara perfekt. Jag är perfektionist ut i fingertopparna, jag lovar.
Sen tar jag åt mig väldigt mycket också. Många säger: "Men om du nu gillar att sjunga, varför tar du inte chansen då och gör något?" Eller: "Varför lägger du inte upp sångvideos på bloggen?" Jo, för att jag är så rädd över vad andra ska tycka. Att andra människor ska säga: "Men fyfan vad dåligt du sjunger!"
Men nu tänker jag skita i dem människorna.

Kommentarer
Postat av: Malin

svar: tycker jag med :D

2010-03-29 @ 13:56:43
URL: http://piinkpiercing.blogg.se/
Postat av: Bella <33

Shit gummsan, vad modig du är!! Du sjunger grymt bra, det ska du veta!!! Love yaa!! <333333333333

2010-03-31 @ 14:30:00
URL: http://bellizandmemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg? Fyll i den.

Skriv ditt meddelande här:

Trackback
RSS 2.0