EN LISTA TYP

Vad har du för bakgrund?
Supercute bild på mig o min sötnos Ville<3

Ringsingnal?
Higher-Erik.G (jag vet, jag måste byta!!)

Hur mycket batteri har du kvar?
66%

Vem ringde du senast?
Pappa

Vem ringde dig senast?
Mamma

Hur många kontakter har du sammanlagt?
44st

Vad står det i ditt 15:e mottagna sms?
Hej;D<3

Vem skickade ditt 12:e mottagna sms?
Min pappa e försenad

Vad står det i ditt 18:e mottagna sms?
Hehe okej kul

Vad står det i ditt 52:a mottagna sms?
Fick du?<3

Vad står det i ditt första utkast?
Lite pinsamt nu då..Men hade sjukt tråkigt o skrev ner texten till Higher XD

Och ditt 5:e utkast?
Har inte ens 5 utkast :P

Har du några sparade medelanden?
Nopp

Har du något i utkorgen?

Nopp

Vad är rekord på snake på din mobil?
Har inte snake på min mobil^^

Vem är på plats 13 i din telefonbok?
Ewa ^^

Vad har du för kontakter som börjar på m??
Malin Granne, Malin&Uffe, Malva, Mamma, Mikaela, Moa<3, Mobilnummer, Morfar

Vad står det i dina anteckningar?
1, 380 på bredden och 781 på höjden
2, En massa om teoripassen jag ska gå på nästa vecka i stallet
Snodde listan av Elin: http://elaijjn.blogg.se/

Kommentarer
Postat av: Denise[O R D & F O T O]

Hej, vilken fin blogg du har! Kika gärna in på min blogg och säg vad du tycker. Det vore supersnällt om du ställde en fråga i menyn(min nya funktion), så svarar jag. Bara att kika in;)(A)

Hoppas att din dag har varit bra!

Kram Denise

2010-03-03 @ 17:43:22
URL: http://photobydenise.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg? Fyll i den.

Skriv ditt meddelande här:

Trackback
RSS 2.0