ERIC SAADE DRÖM

"Det började med att jag och Jennifer skulle till stallet för att gå på ridläger. När vi står där och väntar vid anslagstavlan så får vi helt plötsligt en nyckel och hela stallet förvandlas till en massa guldburar, och ur varje bur kommer det en person som är känd på något sätt. De två jag kommer ihåg är Lady GaGa och Eric Saade. En tjej kommer till oss och berättar att varje kändis ska springa fram till oss och hämta oss och sedan föra oss till sin guldbur. Där ska ni träna på ett shownummer som ni sedan ska visa upp för oss i slutet av veckan. När hon skriker gå så springer alla kändisar fram till oss. Men jag har bara ögonen på en, Eric Saade. Och såklart så springer han fram till mig. Jag tar hans utsträckta hand och vi springer till hans guldbur och jag låser dörren. Sen börjar vi öva på koreografin till Manboy. Efter träningen så tar han med mig ut på stan och vi äter lunch och han visar mig hur det är att leva hans liv."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg? Fyll i den.

Skriv ditt meddelande här:

Trackback
RSS 2.0