GLASSOMAN!

Yes, that is the truth, jag är glassoman. Jag älskar glass! Det spelar ingen roll om det är kallt ute eller en varm sommardag, jag vill ha glass! Nu har dem släppt dem nya GB glassarna till sommaren också. Här bedömer jag glassarna (som jag tror att dem kommer smaka) :)
1. B&J's Peanut Butter Cookie Dough- Glassen låter skitgod och är absolut en glass som jag kommer att prova! Den får 4/5p av mig.
2. Crazy Gum- Låter som en cool glass p.g.a att pinnen är formad som en gitarr och varje pinne är i 3D och har ett musikaliskt budskap. Men den verkar inte så god. Den får 2/5p av mig.
3. Ice Cool Guitar- Ännu en "musik glass". Ungefär likadan som den övre. Dock så låter den här godare. Den får 3/5p av mig.
4. Solero Pineapple- Jag har aldrig varit mycket för Solero. Fast den här tror jag nog kan bli god och avsvalkande efter en dag på stranden. Den får 3/5p av mig.
5. Bröllopsstrut- En glass som firar att GB-clownen ska gifta sig med någon annan typ. Den verkar skitgod och är nog verkligen i min smak! Däremot så funderar jag över pecan nötterna som ska vara i. Den får 4/5p av mig.
6. Temptation Fruit- Nu undrar ju hur fan GB har tänkt? Det ska vara en glass med chokladtäcke över och inuti är det vaniljglass med skogsbärsås och bitar av choklad och tranbär. Låter inte så gott för mig. Den får 2/5p av mig.
7. Magnum Gold- Den låter helt okej om ni frågar mig. Jag gillar ju glassar med någon sorts kola i. Dock så undrar jag över överdraget. Det ska vara choklad och något gult täcke över som fet inte står vad det är för något, bara att det ska likna guld. Annars så lät den jättegod. Den får 3/5p av mig.
8. Magnum Hazelnut- Inget speciellt sådär. Ungefär som Magnum Mandel bara att istället för mandel så är det hasselnötter i chokladen. Den kan nog vara god, men inget speciellt. Den får 3/5p av mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg? Fyll i den.

Skriv ditt meddelande här:

Trackback
RSS 2.0