IDAG

Idag så var jag först i skolan, hade det väl helt okej. Var så jävla glad över att jag hoppade över elevrådsmötet! Vill fan inte vara representant för vår klass, valde inte att vara det ska jag tillägga. Men bilden var kul iaf! Lite längre ner får ni se bilder på dem otroliga sakerna vi gör där ;)
Efter skolan så gick jag nästan på direkten hem till Carro där jag var ett tag tillsammans med Jennifer innan vi både gick hem. Jag bytte om och åkte sen till stallet och red. Det gick väl helt okej, inte precis bra kan jag väl inte säga. Men sötnosen Aragorn fick jag iaf rida.
Här kommer lite bilder från idag:















Pappersgrejjen på dem övre bilderna är då alltså det vi gör
på Bilden, en drake. Min drake blev väldigt liten så han är
döpt till Junior. Väldigt gullig ♥


Kommentarer
Postat av: Bella <33

Säger bara en sak om din drake, snyggare än min!! :P Prommes!!

2010-05-28 @ 20:48:29
URL: http://loveloveloveee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg? Fyll i den.

Skriv ditt meddelande här:

Trackback
RSS 2.0