IGÅR

Hej!♥
Jag är ledsen för skit uppdateringen igår. Men var knappt hemma så kunde liksom inte uppdatera bloggen. Direkt efter skolan så åkte jag upp till Handen C med mamma. Efter det så åkte vi hem, jag bytte om snabbt och så åkte jag upp till stallet för lite dressyrträning. Gick väl helt okej. Schagor var mjuk och fin, men våra galoppfattningar sög! Fan vad jag måste träna på det med honom! Iaf, efter det åkte jag hem, duscha och åt innan jag gick ner till majbrasan i Lillgården och var sen ute till typ tio med Jennifer och Carro på ängen. Och när jag kom hem så var jag helt slut efter dagen så orkade inte sätta mig vid datan.
Ska få alla bilder sen från  Carro från igår när vi var på ängen så då får ni se bilder!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg? Fyll i den.

Skriv ditt meddelande här:

Trackback
RSS 2.0