JENNIFER

I första delen av "Mina Sötnosar" så tänkte jag skriva om Jennifer,
min första riktiga vän.

Jag kommer aldrig glömma den dagen då jag träffade dig för första gången.
Redan första dagen på dagis så lekte du och jag tillsammans i dockvrån. Det
var inge snack om saken att vi skulle vara vänner.

Nu är vi snart 13 år och har snart känt varandra sen vi var 3 år. Vi har varit
vänner i 10 år snart. Tiden går så himla snabbt. Jag har så många fina minnen
med dig.
Kommer t.ex aldrig glömma Gotland i somras, alla fotbollscuper, första gången
på ridningen, första gången du sov hos mig, första gången vi gick påskkärringar,
när vi hade "konserter" i vårt gästrum för mina föräldrar, när vi lekte hästar på
dagis. Det finns så många fina minnen att jag inte kan skriva alla.

Vi har aldrig "bråkat" på riktigt. Visst har vi haft småbråk t.ex om vem som skulle
ha vilken docka o.s.v, men vi har aldrig storbåkat och det är jag glad för.
Jag älskar dig av hela mitt hjärta Jennifer och om jag kunde så skulle
jag absolut rista in ditt namn på mitt hjärta.
Du är så underbar på alla sätt. Du är verkligen inte som alla andra, du
är så egen, och det var nog därför jag drogs till dig.
Jag vet nästan ingen människa förutom du som jag verkligen vet kommer
finnas där ända till graven, eller hur?

Från sandlådan till graven Jennifer ♥









Kommentarer
Postat av: Alina

jo min med:) ha en fin kväll:)

2010-05-18 @ 18:11:52
URL: http://musicrecord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg? Fyll i den.

Skriv ditt meddelande här:

Trackback
RSS 2.0