JAG OCH MINA KONSTIGA DRÖMMAR...

Jaha alla ni, nu har er kära Linnea drömt en till lite underlig dröm. Fast inte lika konstig som den förra. Jag och Jennifer tror jag var i stallet och mockade, ryktade m.m eftersom det var Lucia. Fast trots det så var det typ vår eller sommar ute. Men iaf. Jag ryktade Pållan, som för första gången någonsin jag har ridit där stod på vänster sida och inte höger sida som hon ska. Efter ett tag så kommer ridskolechefen Helen och säger åt oss att nu kan vi sluta borsta, för hästarnas ryttare kommer snart. Så vi går ner och hjälper en ridgrupp nere i ridhuset. I den ridgruppen så red det en massa småttingar, och Carro. Efter ett tag nere i ridhuset så börjar marken att röra sig, ingen jordbävning som tur var. Snart blev det kväll och Jennifer och jag gick upp till stallet igen, men ridgruppen red fortfarande. Väldigt långt ridpass! Ja, och när jag kommer till Pållan. Vem tror ni sitter på huk vid hennes framben och sätter på skydden. Jo, ingen minde än Tove Östman Styrke! Så det var min dröm..
Idag så blir det lite små studiebesök först på förmiddagen och efter lunch så ska halva gruppen till Berga, alltså jag ska dit. Eftersom vi kommer hem vid fyra så blir det ingen mer bloggning förrän då.
Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg? Fyll i den.

Skriv ditt meddelande här:

Trackback
RSS 2.0