Igår kväll

Igår kväll så var jag ju hemma hos min faster Jane och firade henne och min kusin Joen. Jag hade jätteroligt! Susanne, Joens tjej, har också en trevlig släkt. Susannes syrra Johanna var där, Susannes mamma & styvpappa och Joen och Susannes kompis Patrik var också där med sitt lilla barn Ida, så gullig :) Maten var jättegod. Både Susanne och Jane gör otroligt god mat. Jag måste erkänna att jag tog en till portion bara för att det var så gott.
Jag lovade att ge er lite bilder, så här kommer dem!


Holger meckar med bilen

Visst är Joen fin i sin "tårthatt"? Haha...

Mormors väska var rolig tyckte Holger

Nu kör vi lite armhävningar

Kofta=KappAhl
Linne=WoW
Tunika & Leggings=Gina Tricot
Ballerinaskor (syns inte på bilden)= Din Sko


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg? Fyll i den.

Skriv ditt meddelande här:

Trackback
RSS 2.0