Picknick på Hölö

Nu har vi kommit hem från Hölö, eller det var nog några timmar sen, men jag har inte orkat blogga.
Min kusin Dennis och hans tjej Kerstin har köpt ett hus vid Hölö och där hade vi picknick idag tillsammans med dem. Oj, nu skrev jag lite fel, det är en tomt som dem har köpt och dem ska bygga ett hus där senare. Tomten ligger 300 meter från havet och är verkligen mitt ute på vischan. Själv så skulle jag aldrig klara av att bo där. Det är liksom för långt ifrån allting, men dem tycker att det är mysigt.
Vi gick ner till sjön och badade, grillade korv, fikade m.m. Efter några timmar så åkte vi ner till Sandhamn? Jag vet inte riktigt vad det heter, men det var jättefint. Supermysigt. Vi åt glass och jag spelade minigolf för första gången i mitt liv. Jag vet, det låter kosntigt, men that's it. Här kommer några bilder från dagen!


Såhär såg sjön ut, vi gick i där

Här får ni se mer av sjön, fint?

Vi såg en orm på stigen (det var ingen farlig orm)

Bild över Skansunds skärgård (nu kom jag på namnet!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg? Fyll i den.

Skriv ditt meddelande här:

Trackback
RSS 2.0