ANDRA ELVAMANNA MATCHEN

Imorse så spelade jag min andra elvamannamatch. Vann gjorde vi, Malin gjorde 2 mål och Carro 1. Vi mötte Segeltorp och jag tycker att det gick ganska bra. Jag har positionen Anfallare något som passar mig ganska bra på elvamanna eftersom den påminner om den position jag hade på sjumanna.
Nu ska vi strax åka och köpa cykel till mig. Lite onödigt kan tyckas då cykelsäsongen nästan är över. Men nu är det som billigast och det är ju inte så att jag kommer att växa ur den till nästa cykelsäsong, så det blir egentligen perfekt att köpa nu.
Lite senare idag så ska jag försöka slänga in lite fler inlägg. Det känns som om det har blivit så få på den sista tiden. Nu ska jag sluta babbla.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg? Fyll i den.

Skriv ditt meddelande här:

Trackback
RSS 2.0