CJHSZ

Lite konstig rubrik kan tyckas. Men jag är ju typ sämst på att komma på rubriker. Vart ska jag börja då. Jo, skolan och Halloween temat. Ett litet sår på kinden hade jag, svarta kläder och häxhatt, det vart väl bra? Jag vann ju inte maskerad tävlingen precis, men hyfsad såg jag ut i alla fall! På morgonen gjorde vi lite saker hela klassen. Det var faktiskt ganska roligt. Vi fikade också, munkar och saft, mums! Efter det så kollade vi på film, Sanning och Konsekvens hette den. Den var faktiskt bra. Det är svårt att förklara vad den handlade om riktigt, men bra var den i alla fall! Efter det vart det lunch och matte. Hyfsad skoldag i alla fall!
Efter skolan så var jag med Carro och Jennifer och vi var ute med hundarna. Carro skulle träna Holger på att spåra. Det gick också bra, och vi hade roligt. Jag har en film där Zorro och Holger leker på Carros baksida som jag ska visa er sen. Först måste jag bara ladda upp den.
Nu så ska vi snart åka och handla, jag och pappa. Mamma jobbar sent. Efter det så blir det middag och sen blir det att titta på Idol. Det är ju rocktema ikväll också! Det får man inte missa!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg? Fyll i den.

Skriv ditt meddelande här:

Trackback
RSS 2.0