Ge upp!

Okej, nu har jag fått nog! Det är jätteroligt att få kommentarer, men inte den sorten jag får. Varje dag när jag kollar mina kommentarer så har jag en mängd taskiga kommentarer som: "Du är ful" "Du är fet" "J*vla bitch!" Tror ni inte att det sårar mig? Det är såklart att det sårar mig! Jag har känslor, precis som er. Om det verkar som om jag är en bitch så ska jag tänka mig för mer vad jag skriver, jag vill verkligen att mina läsare ska tycka om mig. Men jag blir inte bara sårad, utan arg också. Vad är det för känslokall människa som sitter därute och skriver sådana kommentarer? Det är OTROLIGT sårande och inte precis det jag behöver nu.
Men det som gör mig mest arg är nog två kommentarer om mitt inlägg om N. Ni kommer ihåg tjejen jag berättade om? Om denna person bara vet vad hon gör. Hon har i princip förstört vårat "gäng". Hon får självklart vara med oss, men då får hon skärpa sig. Hon säger att hon vill ha vänner, men då måste hon vara en tillbaka. Då kommer jag att acceptera henne.
Kommentaren lyder såhär:
"du tror att du är så bra. men du är en bitch. sluta vara så elak mot n******."

Tydligen så är den som skrev det här någon jag känner, förmodligen någon i min klass. Är det någon i vårat "gäng" så borde den för sjuttsingen hålla tyst! Det jag skrev om N är en vårvind om man jämför med vad dem har sagt till henne.
Om det nu är någon i klassen, va med henne då! Om ni märker att hon är utanför så varför gör ni inget om ni tycker så synd om henne?
Jag behövde bara skriva av mig och nu vet ni. Jag har en blogg för jag tycker det är roligt att blogga. Inte som vissa som bara vill tjäna pengar och tävla om vem som har mest läsare. Men det är inte så himla kul att blogga när jag får alla kränkande kommentarer.
Jag ber er att sluta med det här. Om det fortsätter så kommer jag att polisanmäla er, jag har eran IP-adress. Jag vet att ni bor i Handen. Att sedan vara så fega att ni är anonyma eller bara kladdar ner något, det är så otroligt dåligt av er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg? Fyll i den.

Skriv ditt meddelande här:

Trackback
RSS 2.0