Deltävling 3 (Läsarna)



Förra veckan-Förra veckan bedömde jag inläggen hos våra fantastiska bloggerskor. Efter en omröstning stod det klart vem som var bäst, Blondinbella! Grattis Isabella! Men det stod också klart vem som var sämst. Tyvärr Dessie, men du var sämst. 

Denna vecka-Nu är det dags för nästa deltävling. I den här deltävlingen ska jag bedöma hur bra bloggerskorna tar hand om sina läsare/fans. För att en blogg ska funka så är det ju självklart jätteviktigt att ha läsare/fans som läser bloggen, vad skulle bloggerskorna vara utan sina läsare? Svar: Inget. 
För ungefär en vecka skickade jag ut ett mejl till alla storbloggerskor. Ett fan-brev kan man säga. Jag höll det här hemligt så gott jag kunde i fall att någon av bloggerskorna faktiskt skulle kika in på min blogg och se att det hela var ett test.
Det resultat jag ville ha var ett jag ville se om dem faktiskt brydde sig om sina läsare/fans och svarade på mejlet. Det var tyvärr väldigt få som svarade.


Blondinbella-Inget svar.

Foki-Svarade.

Kissie-Inget svar.

Paow-Inget svar.

Stina-Lee-Inget svar.

Yazmina-Inget svar.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är just nu bloggkrig mellan 3e största bloggaren dessie

och jockiboi östergötlands största.



allt handlar om en msn konversation mellan dom som båda har olika print på en av dom är fejkade.

hittils tror folket det är dessie av olika anledningar.

ta en titt och se om ni kan se några fel på nån av deras printscreens



www.dessies.se (scrolla ner lite på sidan)

www.jockiboi.blogg.se

2009-09-10 @ 01:36:09

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg? Fyll i den.

Skriv ditt meddelande här:

Trackback
RSS 2.0