DET KÄNNS BRA

Just nu har jag det väldigt tungt i benen men väldigt lätt i huvudet, glad är jag också. Dan Sahlin som idag hade teknikträning med oss var jätteduktig och det känns lite coolt att bli coachad av en gammal landslags spelare. Vi körde lite teknikövningar och sedan spelade vi match medan man en och en fick ha en enskild liten övning med honom. Han sa att jag hade väldigt bra teknik, vilket värmde otroligt.

UPDATE: Sitter här och lyssnar på musik och bloggar. Senare ska vi åka till Biltema och köpa lysen till min (mammas) cykel. Jag måste också sätta mig ner och skriva min önskelista, eller om det ska låta bra, en lista över saker jag vill ha i födelsedagspresent.
Just nu lyssnar jag på den här låten:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg? Fyll i den.

Skriv ditt meddelande här:

Trackback
RSS 2.0