SVAR PÅ TAL

Jag har fått många frågor om texten i min header: "Följ en dum blondins liv".
Därför tänkte jag gör några saker klara för er.

I bloggen så skriver jag om mig själv och mitt liv. Jag är lite smått dum, jag är lite smått blåst,
det är den jag är. Dessutom så är jag blond och då tyckte jag att texten blev jättebra ;)
Meningen är absolut inte att marknadsföra mig som en dum blåst blondin (jag vill absolut inte
bli nästa Paow, Dessie eller Kissie). Jag vill bara visa vem jag är, vara mig själv i bloggen.
Så är det!



Ser ni inte hur dum jag är? Jag fattar ju inte ens att man måste hålla
kameran still för att bilden inte ska bli suddig ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg? Fyll i den.

Skriv ditt meddelande här:

Trackback
RSS 2.0