HOME SWEET HOME

Hej alla underbara <3

Nu har jag kommit hem från Åland. Vi tog en lite tidigare båt hem eftersom att vi spelade sista matchen vid elva tiden och båten gick klockan sex ikväll.
Helgen har varit både rolig och tråkig. Jag gjorde en rejäl vrickning under tredje matchen på lördagen så jag kunde inte spela resten av matchen, matchen efter och första matchen idag. Dessutom så gjorde en spelare i vårt lag illa sig ganska mycket under den sista matchen och jag missade en straff.
Vi förlorade tre matcher och vann lika många. Det gjorde att vi hamnade på sjunde plats av elva lag. Inte så jättebra..
Jag tog lite bilder och ska få bilder från både Carro och Jennifer. Men jag har inte bilderna på datan ännu så ni får vänta lite på bilder.
Vi hörs <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg? Fyll i den.

Skriv ditt meddelande här:

Trackback
RSS 2.0